Terminarz konkursu
01.12.2020 - 13.12.2020 Nauczyciel zgłasza chęć uczestnictwa w konkursie grupy uczniów - poprzez wypełnienie - REJESTRACJA ZAKOŃCZONA
14.12.2020 - 31.12.2020 Nauczyciel przesyła na adres konkurs.chemia@uj.edu.pl komplet dokumentów niezbędnych do wzięcia udziału w konkursie. Dokumenty należy przesłać w postaci jednego pliku w formacie pdf. Plik powinien zawierać wypełnione i podpisane 3 formularze dla każdego uczestnika filmu - zarówno ucznia, jak i nauczyciela:
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
- Zgoda na wykorzystanie wizerunku
- Oświadczenie o udzieleniu licencji
- Wszystkie 3 formularze można pobrać z TEGO LINKU.
W przypadku osób niepełnoletnich formularze wypełnia i podpisuje opiekun prawny.
Prosimy aby dokumenty zostały ułożone w następującej kolejności.
1. Dokumenty nauczyciela (wszystkie 3 formularze, niezależnie od tego czy nauczyciel pojawia się w filmie czy nie).
2. Dokumenty wszystkich uczniów w kolejności alfabetycznej ze względu na nazwiska uczniów.
Dokumenty kilku drużyn prosimy przesyłać w miarę możliwości w jednej wiadomości e-mail. Tytuł pliku powinien być taki sam jak nazwa drużyny wpisana w formularzu rejestracyjnym.
Przypominamy, że termin dosłania dokumentów mija 31.12.2020.
Raz jeszcze przypominamy również, że zgodnie z regulaminem drużyna musi się składać co najmniej z dwóch uczniów. Jeśli Państwo domyślnie zgłosili udział pojedynczego ucznia w konkursie to należy dokoptować do drużyny dodatkowego uczestnika (formularz rejestracyjny nie zawierał informacji o ilości uczestników więc jest to możliwe).
31.12.2020 - 14.02.2021 Nauczyciele przesyłają plik zawierające filmy konkursowe. Nauczyciel może, ale nie musi pojawić się w filmie.
FINAŁ odbędzie sie na przełomie lutego i marca.