Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Terminarz konkursu

01.12.2020 - 13.12.2020 Nauczyciel zgłasza chęć uczestnictwa w konkursie grupy uczniów - poprzez wypełnienie - REJESTRACJA ZAKOŃCZONA

14.12.2020 - 31.12.2020 Nauczyciel przesyła na adres konkurs.chemia@uj.edu.pl komplet dokumentów niezbędnych do wzięcia udziału w konkursie. Dokumenty należy przesłać w postaci jednego pliku w formacie pdf. Plik powinien zawierać wypełnione i podpisane 3 formularze dla każdego uczestnika filmu - zarówno ucznia, jak i nauczyciela:

  • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
  • Zgoda na wykorzystanie wizerunku
  • Oświadczenie o udzieleniu licencji
     
  • Wszystkie 3 formularze można pobrać z TEGO LINKU.
    W przypadku osób niepełnoletnich formularze wypełnia i podpisuje opiekun prawny.

Prosimy aby dokumenty zostały ułożone w następującej kolejności.
1. Dokumenty nauczyciela (wszystkie 3 formularze, niezależnie od tego czy nauczyciel pojawia się w filmie czy nie).
2. Dokumenty wszystkich uczniów w kolejności alfabetycznej ze względu na nazwiska uczniów.
Dokumenty kilku drużyn prosimy przesyłać w miarę możliwości w jednej wiadomości e-mail. Tytuł pliku powinien być taki sam jak nazwa drużyny wpisana w formularzu rejestracyjnym.

Przypominamy, że termin dosłania dokumentów mija 31.12.2020.
Raz jeszcze przypominamy również, że zgodnie z regulaminem drużyna musi się składać co najmniej z dwóch uczniów. Jeśli Państwo domyślnie zgłosili udział pojedynczego ucznia w konkursie to należy dokoptować do drużyny dodatkowego uczestnika (formularz rejestracyjny nie zawierał informacji o ilości uczestników więc jest to możliwe).

31.12.2020 - 14.02.2021 Nauczyciele przesyłają plik zawierające filmy konkursowe. Nauczyciel może, ale nie musi pojawić się w filmie.

FINAŁ odbędzie sie na przełomie lutego i marca.